• Latest News

    Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018

    Οι ανισόπεδοι κόμβοι Πάτρας, Κυλλήνης - Τι συμβαίνει με το νέο αυτοκινητόδρομο

    Από τον προσεχή Απρίλιο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ξεκινήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, δεδομένου ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος τους από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο οδικό έργο συνολικού προϋπολογισμού 293 εκατ. ευρώ. Ο υπουργός Υποδομών  και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, γνωστοποίησε ότι οι συμβάσεις θα κατατεθούν στη Βουλή προς έγκριση.

    Οι παρεμβάσεις που προβλέπεται να γίνουν είναι η κατασκευή των χωματουργικών έργων του αυτοκινητόδρομου, συνολικού μήκους 74 χλμ., εκ των οποίων τα 13 χλμ. αποτελούν διαπλάτυνση και βελτίωση της χάραξης του υφιστάμενου οδικού άξονα, ενώ τα υπόλοιπα 61 χλμ. διαμορφώνονται με νέα χάραξη.

    Σύμφωνα με τις προβλέψεις θα κατασκευαστούν οκτώ ανισόπεδοι κόμβοι και συγκεκριμένα: Μιντιλογλίου, ΒΙΠΕ, Κάτω Αχαΐας, Βάρδας, Κυλλήνης, Γαστούνης, Αμαλιάδας και Πύργου και νέοι παράπλευροι και κάθετοι δρόμοι.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Οι ανισόπεδοι κόμβοι Πάτρας, Κυλλήνης - Τι συμβαίνει με το νέο αυτοκινητόδρομο Rating: 5 Reviewed By: Kefalonian Times
    Scroll to Top